بررسی ساعت Watch S3

« بررسی ساعت جدید شیائومی Xiaomi Watch S3 »

ساعت هوشمند شیائومی از زمانی که اولین Mi Watch در سال 2019 وارد صحنه شد،.به طور.پیوسته.تکامل.یافته.است. از آن زمان تاکنون، ما انواع پوشیدنی‌های شیائومی را دیده‌ایم . برخی با سیستم‌عامل‌های اختصاصی ساده که بیشتر از ویژگی‌ها نام خود را تغییر داده‌اند و برخی با قابلیت‌های گوگل. شیائومی واچ اس 3 اولین ساعت هوشمند این برند است که با سیستم عامل HyperOS راه اندازی شد که سیستم عامل داخلی سازنده است که دستگاه های متعدد دیگری از جمله لوازم اینترنت اشیا و ماشین الکتریکی SU7 را تامین می کند.

Watch S3 همه چیزهایی را که در یک ساعت.هوشمند نیاز دارید را به همراه دارد. صفحه نمایش AMOLED روشن و واضح، ترکیب استاندارد.ردیابی سلامت و فعالیت،.موقعیت یابی GNSS،.پرداخت های NFC،.و توانایی گرفتن.تماس از مچ دست. همچنین با قاب ها و بندهای قابل تعویض ساعت که به شما امکان می دهد ساعت را با سبک خود تطبیق دهید.

بررسی ساعت Watch S3

طرح بررسی ساعت Watch S3

  • ساعت S3 طراحی آشنایی را به ارمغان می آورد که مطابق با نسل شیائومی واچ 2 است. این یک ساعت بزرگ با بدنه 47 میلی متری و صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED است که اگر از یک ساعت کوچکتر یا بند هوشمند استفاده می کنید مطمئناً کمی باید به آن عادت کنید. محصول جدید Wach S3 با قاب فولادی ضد زنگ است که قابل جدا شدن است و امکان سفارشی‌سازی بی‌نظیری را فراهم می‌کند.

  • حاشیه‌های قابل تعویض (بزل-bezel) همراه با گزینه بی‌پایان نوارهای دور ساعت 22 میلی‌متری،.سفارشی‌سازی بی‌سابقه‌ای را امکان‌پذیر می‌کنند،.که راهی عالی برای آوردن.زندگی جدید به ساعت است. متأسفانه، قاب (بزل-bezel) فقط برای ظاهر است و هیچ عملکردی مانند گلکسی واچ 6 کلاسیک و قاب چرخان آن اضافه نمی کند. واحد بررسی ساعت نقره‌ای S3 ما همراه با قاب ساعت از جنس استیل ضد زنگ و بند ساعت لاستیکی فلوئورو نقره‌ای است.

  • ساعت S3 مانند ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت‌تری که آزمایش کرده‌ایم، با قاب آلومینیومی براق، قاب‌های ساعت از جنس استیل ضد زنگ، و گزینه‌های 22 میلی‌متری بند ساعت بسیار ممتاز است. با وجود فرمکتور بزرگ، به نوعی روی مچ دست سبک و محجوب به نظر می رسد. ساعت S3 بدون بند 44 گرم وزن و 12 میلی متر ضخامت دارد. همچنین ضدآب 5ATM است، بنابراین جلسات شنا به شما کمک می کند.

  • صفحه نمایش 1.43.اینچی AMOLED رنگ های.اشباع شده.و زوایای دید عالی را ارائه می دهد. حتی برای فضای باز به اندازه کافی روشن می شود – حداکثر روشنایی 600 نیت و همچنین دارای سنسور اختصاصی روشنایی خودکار است. نمایشگر با فرکانس 60 هرتز به روز می شود و باعث می شود که احساس خوبی داشته باشد و همچنین توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود. باید توجه داشته باشیم که دیدن برخی از گزینه های AOD در زیر نور مستقیم خورشید سخت تر است.

  • دو دکمه برای پیمایش وجود دارد که یکی از بالا به عنوان میانبر به منوی برنامه عمل می کند در حالی که دکمه پایینی قابل برنامه ریزی است و می تواند برای راه اندازی هر برنامه ای جفت شود اما به طور پیش فرض به عنوان میانبر صفحه تمرین عمل می کند. .

  • علیرغم قاب آلیاژی آلومینیومی و قاب فولادی ضد زنگ، ساعت شیائومی S3 حدودا 44 گرم وزن دارد که بر روی مچ دست احساس سنگینی نمی‌کند و برای استفاده در تمام طول روز راحت است. درون جعبه ساعت Watch S3، یک شارژر مغناطیسی دو پین اختصاصی آن است که به یک کابل USB-A ختم می‌شود و ترکیبی از دستورالعمل‌های معمول. به نظر می رسد شارژ بی سیم تنها نقص است.

بررسی ساعت Watch S3

امکانات بررسی ساعت Watch S3

  • شیائومی واچ اس 3 یک برگه مشخصات طولانی دارد که یکی از ویژگی های کلیدی آن HyperOS است. پلتفرم اختصاصی IoT شیائومی برای MIUI Watch آشنا به نظر می رسد، اما متأسفانه از برنامه های شخص ثالث در خارج از چین پشتیبانی نمی کند.

  • 31 برنامه داخلی از جمله آمازون الکسا، شماره‌گیر تلفن، ضبط صدا، برنامه کارت‌های NFC در کنار همه مجموعه‌ای از برنامه‌های معمولی که در ساعت هوشمند مانند زنگ هشدار، یک برنامه آب‌وهوای بسیار دقیق و همچنین وجود دارد، وجود دارد. برنامه های ردیابی سلامت و فعالیت همچنین یادآورها، تقویم، مخاطبین، کنترل‌های رسانه، تمرین‌های تنفسی، فشارسنج، قطب‌نما، چراغ قوه و شاتر دوربین را دریافت می‌کنید.

  • ساعت S3 دارای یک میکروفون و بلندگو است که به شما امکان می دهد.از طریق بلوتوث با تلفن متصل شده.خود تماس بگیرید. واحد بررسی ما با وجود اینکه نسخه‌های چینی دارای اتصال eSIM هستند و شما میتوانید با سیم کارت های مجازی از آن استفاده نمایید که از تلفن شما مستقل می‌شود. شیائومی همچنین اعلان‌های فشاری را در ساعت برای اکثر برنامه‌ها ارائه می‌کند، اما این هشدارها معمولاً فقط هشدارهای ساده‌ای هستند. بدون اینکه.گزینه‌ای برای پاسخ دادن.یا تغییر دادن.هر گونه عملکرد اضافی وجود داشته باشد.

  • دو تنظیم لرزش با مقادیر استاندارد و قوی وجود دارد. علاوه بر دو دکمه فیزیکی، شیائومی ژست‌های حرکتی سریع را اضافه کرده است که روشی ساده برای راه‌اندازی برنامه‌های اضافی با کج کردن مچ دست خود به میزان 90 درجه یا انجام یک حرکت دایره‌ای است. گزینه‌ها در اینجا با پشتیبانی از احضار آمازون الکسا، برنامه هواشناسی، رد تماس‌های دریافتی، و فعال کردن عملکرد شاتر دوربین از راه دور در تلفن خود فعال نمایید.

  • Watch S3 همچنین از موقعیت یابی ماهواره ای دو بانده (L1 و L5) از طریق.BeiDou، GPS، GLONASS، Galileo و QZSS و همچنین پرداخت های NFC از طریق Xiaomi Pay پشتیبانی می کند. نکته ای که در مورد پرداخت وجود دارد.این است که شما فقط می توانید.کارت های صادر شده.توسط Mastercard را اضافه کنید.و در پایانه های پرداخت Mastercard پرداخت کنید.

  • در بخش ردیابی سلامت،.Watch S3 دارای سنسور ضربان قلب 12 کانالی با نظارت 24 ساعته ضربان قلب،.ردیابی SpO2، استرس و ردیابی خواب با الگوریتم خواب جدید به روز شده است.که امتیازات خواب و تنفس REM را ارائه می دهد.

  • برنامه Mi Fitness شیائومی یکی از نصب های اجباری است.که در تلفن جفت شده خود برای جابجایی بیشتر عملکردهای Watch S3 به آن نیاز دارید. این ساعت در مجموع از 161 حالت تمرینی پشتیبانی می کند.که تقریباً هر فعالیتی را که به آن فکر کنید از دویدن و وزنه برداری گرفته تا موارد ظریف مانند پرواز بادبادک و بازی های روی تخته را پوشش می دهد.

  • شما به لیست کامل فعالیت‌های برنامه Workouts در ساعت دسترسی پیدا می‌کنید که مرتب است و Mi Fitness می‌تواند داده‌های سلامتی و تمرینی را تا یک ماه نگه دارد. همچنین می‌توانید داده‌های مربوط به سلامت و فعالیت خود را با Apple Health، Google Fit، Strava و Suunto همگام‌سازی کنید.

  • 13 صفحه ساعت از پیش بارگذاری شده.با سطوح مختلف عناصر قابل تنظیم برای پیچیدگی های ساعت و رنگ های برجسته وجود دارد. در برنامه Mi Fitness نیز مجموعه‌ای عالی از صفحه‌های ساعت اضافی پیدا خواهید کرد.

  • Watch S3 همچنین دارای عملکردهای تشخیص سقوط و کمک اضطراری است، اگرچه آنها محدود به کاربران اندروید هستند. اینها شامل امکان تماس با خدمات اضطراری یا تماس اضطراری مورد نظر شما و ارسال پیامک در صورت سقوط است. همچنین می توانید داده های پزشکی کلیدی خود را روی ساعت ذخیره کنید.که با فعال کردن ویژگی کمک اضطراری نمایش داده می شود. به خاطر داشته باشید که این تنظیمات باید از قبل در اپلیکیشن Mi Fitness روی گوشی شما پیکربندی شوند.

نرم افزار و عملکرد بررسی ساعت Watch S3

  • در حالی که نام HyperOS جدید است، اما در واقع HyperOS هیچ تفاوت ملموسی نسبت به ساعت های قبلی شیائومی بدون سیستم عامل Wear در طول آزمایش ما ارائه نکرد. آیکون ها و منوهای برنامه رنگ جدیدی دریافت کرده اند اما فقط به همین تغییر خلاصه میشوند. شیائومی می‌گوید HyperOS امکان اتصال و یکپارچگی بیشتر بین دستگاه‌هایش را فراهم می‌کند، اما در حال حاضر همان سیستم عامل قبلی است با یک نام جدید.

  • رابط کاربری ساده است و بدون هیچ تاخیر قابل توجهی اجرا می شود. می‌توانید از چند طریق با ساعت تعامل داشته باشید.– با دوبار ضربه زدن به صفحه،.بالا بردن مچ دست.یا فشار.دادن یکی از دکمه‌های کناری. از آنجا می‌توانید برای اعلان‌ها انگشت خود را به پایین بکشید، یا از پایین به بالا بکشید تا صفحه مرکز کنترل را تغییر دهید.

  • کشیدن انگشت به چپ یا.راست به شما امکان می‌دهد.به ویجت‌های خود دسترسی داشته باشید که کارت‌های برنامه‌های همراه با هم هستند. می‌توانید حداکثر چهار برنامه را در یک کارت ویجت مستقیماً از ساعت یا در برگه ابزارک‌ها در برنامه Mi Fitness پیکربندی کنید. اعلان‌ها در Watch S3 به سرعت دریافت می‌شوند، اما ما قبلاً عدم وجود هر گونه عملکرد اضافی را پوشش داده‌ایم زیرا شما فقط می‌توانید آنها را رد کنید.

ردیابی سلامت بررسی ساعت Watch S3

  • Watch S3 از ردیابی ضربان قلب قابل تنظیم از طریق سنسور ضربان قلب نوری PPG 12 کاناله پشتیبانی می کند. می‌توانید آن را بین فواصل 1 تا 30 دقیقه پیکربندی کنید و مقادیر کوتاه‌تر شارژ باتری شما را زودتر تمام خواهد کرد. کیفیت بررسی ضربان قلب آن با دیگر ساعت‌های هوشمند آزمایش‌شده‌ی اخیر برابری می‌کند. همچنین می‌توانید هشدارهای ضربان قلب بالا و پایین.را با هشدارهایی.که پس از عبور.یا پایین آمدن.از آستانه از پیش تعیین‌شده.ظاهر می‌شوند، تنظیم کنید.

  • ردیابی اکسیژن خون (SpO2).نیز با.خواندن 24/7.پشتیبانی می شود. از نظر دقت، ما متوجه شدیم که هم ضربان قلب و هم نتایج SpO2 مقادیر مشابهی با آنچه در ساعت‌های هوشمند رقیب و سایر ردیاب‌های سلامتی مانند پالس اکسیمترهای اختصاصی دریافت می‌کنید، ارائه می‌کنند. در اینجا انتظار بررسی با دقت پزشکی را نداشته باشید زیرا ابزارهای پوشیدنی مانند این برای ردیابی سلامت عمومی شما هستند. ما اندازه‌گیری‌های ضربان قلب و اکسیژن خون را از ساعت با اندازه‌گیری‌های یک مانیتور تخصصی ضربان قلب و پالس اکسیمتر مقایسه کردیم و مقادیر مشابهی دریافت کردیم.

شیائومی در حال تبلیغ الگوریتم جدید تجزیه و تحلیل خواب خود با ادعای افزایش دقت است و ما می توانیم تأیید کنیم که در ثبت زمان های دقیق خواب و بیدار شدن کار بسیار خوبی انجام می دهد. با خواب عمیق، سبک و سریع (REM) تفکیک دقیقی از خواب خود بر اساس دسته بندی دریافت می کنید.

ردیابی فعالیت بررسی ساعت Watch S3

  • در بخش ردیابی فعالیت، ساعت شیائومی S3 با شمارش دقیق گام‌ها.و داده‌های ضروری تمرینی.که به راحتی.قابل خواندن.هستند. بیشتر حالت‌های تمرین، موارد حیاتی شما مانند نمودار ضربان قلب،.کالری.سوزانده.شده،.شدت تمرین،.حداکثر VO2.و زمان‌های ریکاوری پیشنهادی را نشان می‌دهند. پیاده‌روی، دویدن و همچنین معیارهای عمیق‌تری مانند سرعت متوسط، گام برداشتن و افزایش ارتفاع را دریافت می‌کنند. این ساعت همچنین از تشخیص خودکار تمرین برای چند فعالیت از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، ورزش های پارویی، طناب پرش و… پشتیبانی می کند.

  • حالت اختصاصی اسکی یک.افزودنی منظم است.که مسافت.طی.شده،.سرعت متوسط و نقشه اختصاصی مسیر اسکی را پوشش می دهد که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید. متأسفانه Watch S3 از قابلیت بارگیری نقشه‌های فرمت GPX بر روی ساعت برای پیمایش در مسیرهای پیاده‌روی یا دویدن پشتیبانی نمی‌کند، کاری که می‌توانید در رقبایی مانند Huawei GT4 و Amazfit GTR 4 انجام دهید.

عمر باتری بررسی ساعت Watch S3

  • شیائومی واچ اس 3 دارای باتری 486 میلی آمپر ساعتی است که ادعا می شود با شارژ معمولی تا 15 روز و با فعال کردن نمایشگر همیشه روشن تا 5 روز دوام می آورد. ساعت S3 دوام باتری مناسب 4.5 روز را در جعبه استفاده من ارائه داد. ما این اعداد را با روشن کردن AOD دریافت کردیم، همه ویژگی‌های ردیابی سلامتی 24/7 روشن، چند تماس تلفنی کوتاه و یک تمرین روزانه 1:30 ساعته دریافت کردیم. ردیابی سلامت متوسط تر و غیرفعال کردن AOD استقامت را تا 7 روز افزایش می دهد.

  • این ساعت به اندازه‌ای هوشمندانه است که براساس الگوی استفاده شما در منوی باتری، عمر باتری تخمینی را به شما ارائه می‌دهد، اگرچه ما متوجه شدیم که مقادیر را بیش از حد تخمین می‌زند. یک حالت فوق العاده صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد که چند روز استفاده اضافی را کم می کند، اما برای دستیابی به این مقادیر باید تقریباً همه ویژگی های ساعت را خاموش کنید.

  • شارژ به طور انحصاری از طریق کابل مغناطیسی دو پین همراه با ساعت انجام می شود. این شارژر با نمونه‌ای که در سری‌های Watch 2 و Watch S1 شیائومی یافت می‌شود، سازگار است که خوب است. شارژ 5 دقیقه ای ساعت را از 0 به 20 درصد می رساند در حالی که شارژ کامل 1 ساعت طول می کشد. با این حال، یکی از مشکلات اصلی، عدم وجود شارژ بی سیم است که یک نمره منفی بزرگ برای یک ساعت هوشمند است.

نتیجه گیری 

ساعت شیائومی S3 ترکیبی از ساخت و طراحی برتر را با گزینه‌های سفارشی‌سازی بی‌نظیر به ارمغان می‌آورد. قاب های قابل جابجایی ساعت حس فردی بودن را به ساعت می دهد و آن را از مجموعه رقبا متمایز می کند. می‌توانید به راحتی با یکی از حاشیه‌های رنگارنگ و نوارهای استاندارد ۲۲ میلی‌متری ساعت، جان تازه‌ای به Watch S3 بدهید.

رویکرد سبک محور با ردیابی دقیق سلامت و فعالیت پشتیبانی می‌شود و اگرچه ممکن است قابلیت‌های یک ساعت WearOS مناسب و تمام مواردی را که مستلزم آن است ارائه ندهد، اما اصول اولیه را به‌اندازه کافی خوب انجام می‌دهد و در عین حال عمر باتری خوبی را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED واضح است.و حتی در فضای باز و زیر نور مستقیم.خورشید به راحتی.قابل.خواندن.است. موقعیت یابی GNSS دو بانده سریع متصل می شود و ردیابی قابل اعتمادی را ارائه می دهد.و تماس بلوتوث نیز عالی عمل می کند. Xiaomi Pay به دلیل لیست کوتاه کارت‌های بانکی پشتیبانی‌شده.تا حدودی.محدود.شده.است.و ردیابی خواب خیلی دقیق و کارآمد نیست.

ما همچنین دوست داشتیم برای مواقعی که شارژر اختصاصی شیائومی را حمل نمی‌کنید،.شاهد شارژ بی‌سیم و پشتیبانی.اعلان‌های کامل.تر با گزینه‌هایی برای.پاسخ.دادن.به پیام‌های دریافتی باشیم.

در نهایت، اگر می خواهید سبک خود را بیان کنید و این گزینه را دارید که ظاهر ساعت خود را کاملاً تغییر دهید، ساعت S3 یک گزینه عالی بدون رقابت واقعی است. همچنین با پیش‌سفارش‌ سری 14 شیائومی در برخی بازارهای خاص عرضه میشود که برای همراهی با گوشی کاملاً جدیدتان یک هدیه عالی است.

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من